2014. július 11., péntek

Perfume

Perfume



Meg fogtam a kilincset és húzni kezdtem az ajtót. Amint beléptem a zsúfolt terembe körbe vettek a hirtelen felvillanó fények és a sötétség. Ilyenkor magabiztosnak éreztem magam.
Gyorsan körültekintek majd elkezdek előre haladni a tömegben. Jól érezem magam, csak azt akarom, hogy magával ragadjon a zene...semmi másra nem vágyok. Találva egy alkalmas nem túl nyomorgós részt a tömegben elkezdek táncolni, senkivel nem foglalkozok csak azzal hogy minél jobban érezem magam. Általában egyedül jártam szórakozni, mert így legalább senki nem látott aki ismerne így kicsit fel szabadultabb tudtam lenni. Sokan voltak, alig fértünk el, de abban a pillanat ez sem érdekelt. Ahogy telt az idő sok férfi szeme vetődött rám, de nem foglalkoztam velük, mert a bámuláson kívül úgy sem csinálnak mást. A barátaim szerint elijesztem őket...a kisugárzásommal. Hmmm...szerintem meg gyávák. Aki igazi férfi az nem fél egy lánytól, hanem elfogadja a kihívást. Én így gondolom.
Ahogy táncolok a fények teljesen elvakítanak és egy pár pillanatra meg torpanok, mintha a talaj nem lenne egyenletes, elkezdek imbolyogni és valaki nekem is jött, nem túl erősen, végül is csak súroltuk egymást, de abban a pillanatban megcsapta az orrom egy igen erős illat, valamilyen férfi parfüm. Általában nem szeretem a túl erős parfümöket, de ez a mostani egyből megragadott és beleszívta magát agyamba is. Tetszett, nagyon is. Felnézek a férfira aki nekem jött, de a villogó fényektől túl sokat nem láttok belőle. De azt érzékelem, hogy ő észre sem vette azt, hogy neki ment valakinek, mert vissza tekintés nélkül halad tovább annak az ajtónak az irányába ahol én is bejöttem. Láttam amint sötét alakját megvilágítja az ajtón át beszűrődő fény majd eltűnik. Én meg teljesen szerencsétlenül állok egy helyben ami miatt a többi ember néha nekem jön és lökdösnek, de arra a pillanatra meg szűnt számomra a világ. Nem tudtam tovább táncolni, meg akartam találni őt, már csak a kíváncsiság kedvé ért is. Kabát volt rajta, biztos már menni készül. Telefonom kijelzőjén megnéztem az időt 2:36, pedig még soká lesz vége a bulinak. Még pár másodpercig gondolkodok de aztán gyors tempóban el indulok a kijárati ajtó irányába. Kirohantok és tekintetemmel egyből a kinti emberek között kezdek keresni. A fejemben az illatával elindulok az egyik irányba. Meg akarom találni minden áron, bár azt nem tudtam miért. Ahogy fel alá járkálok kezdtem magam kellemetlenül érezni, mégis mit csinálok? Üldözök valakit, ráadásul egy idegent. De mindegy is nem? Elvégre szórakozni jöttem és ez most izgalmasnak tűnik. Kint nincsenek túl sokan ezért könnyen végig pásztázok minden kis zugot. Abban a pillanatban a hátam mögül megint érezem azt a bódító illatot. Ez nem igaz mi az istenért tetszik ennyire? Értetlenkedek reakciómon, majd hirtelen a mellettem elmenő férfira néztek. Rám néz, én meg megbabonázva bámulom, szemeim kikerekednek és a szám tátva marad. Nagyon jó képű, sőt az nem is kifejezés. Ritkán látni ilyen példányt. Ekkor elfordul tőlem és tovább ment abba a terembe ahonnan kijöttünk. Azt már nem most nem veszítelek szem elöl. Gondoltam és bementem utána, hála égnek könnyen kiszúrtam alakját a tömegben is a kabát miatt amit hord. Nem értem nem sül meg benne? De mindegy is. Már nem érdekel a zene csak követtem. Próbálom sugározni felé, hogy hahó valaki kíváncsi rád, figyelj már ide, de semmi. Ez úgy tűnik nem jön be. Pedig a filmekben mindig bejön. Azt hiszem mást kell kitalálnom. Ekkor egy hirtelen ötletem támad és meg fordulok. Az ellenkező irányba indulok el. Körbe megyek a teremen és szemből közelítettem meg áldozatom. Egyfolytában bámulom az arcát hátha feltűnök neki de nem. Újabb remek ötletemet követve neki megyek. Próbálok kissé esetlennek tűnni, és hátra tántorodok mintha elvesztettem volna egy pillanatra az egyensúlyom, és reménykedek hát ha a cuki lány szerep bejön neki. Rám néz de arcán nem látszik, hogy meg lenne lepődve. Csak bámulok rá, ekkor eszembe jutott, remek alkalom.
Bocsánat figyelmetlen voltam.- Mondtam kissé hangosabban, hogy a zene mellett meg hallja.
Felemelte kezét és vállamra tette, majd finoman oda hajolt arcomhoz, nem annyira közel, de mégis így még erősebben érezhetem az illatát.
Semmi baj... Nem ütötted meg magad?- ekkor keze lecsúszik karomon csuklómig.
Nem.- Nagyszerű... most hogy tovább? – Mi a neved?- Kérdezem. Nem bírom tovább. Lehet, hogy ciki de meg kell tudom legalább a nevét. Egy darabig nem válaszol. Csak néz rám. Azt hittem nem is fog válaszolni, de végül megteszi.
Lee Changsun. – Ezzel el engedi csuklóm és kiegyenesedik. Halványan rám mosolyog, majd elmegy mellettem.

Én meg ott állok tovább egy helyben. Már nem fordultam utána, csak éreztem, hogy valami furcsa érzés kerít hatalmába. A hasamban maró, szorító érzést éreztem, a torkom összeszorult, nyelni is alig bírok. Fejemből most már nem csak a parfümje illatát hanem arcának vonásait sem tudom kiverni. De mindezek ellenére teljes nyugalom uralkodik rajtam. De mégis, mi ez? Elégedettség? Igen. Elégedett vagyok magammal. Csendben, alig halhatóan megformáltam ajkaimmal a nevét. Lee Changsun.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése